Najskuteczniejsza reklama
Jeśli reklama ma działać to powinna docierać do docelowej grupy klientów. Można przecież stworzyć kampanie reklamową, która kosztuje krocie i nic z tego nie będzie, można również postawić na słodycze reklamowe i dotrzeć do tych osób, które są najlepszymi dla nas klientami. Jak widać rozwiązań jest bardzo dużo i nie zawsze wiemy, na które z nich postawić? Ważne jest przecież to żeby można było dobrze się zareklamować, a jeśli jeszcze przy okazji nie trzeba będzie na ten cel wydawać bardzo dużych pieniędzy to na pewno będziemy jeszcze bardziej zadowoleni. Cieszyć nas powinno zadowolenie naszych klientów. Jeśli im smakują słodycze reklamowe, które im zaoferowaliśmy to oznacza, że wybraliśmy właściwą firmę, która bardzo dobrze się na tym zna. Im lepsze będą słodycze tym lepsza będzie reklama.
Oczywiście ważne jest to, co znajduje się na papierkach i opakowaniach, bo to nasza reklama i nasza nazwa firmy, ale jeśli zawartość opakowania będzie kiepska to klient właśnie z naszą firmą będzie to kojarzył. To pokazuje, że trzeba stawiać na takie firmy, które oferuje najświeższe i najlepsze słodycze. Wtedy my będziemy zadowoleni i firma będzie zadowolona, bo znajdzie nowego klienta. Najmniejsze zamówienie, jakie można zrobić w takiej firmie to kilkanaście kilogramów cukierków. Cena maleje wraz z ilością zamawianych słodyczy. Oznacza to, że w przeliczeniu na kilogramy mała porcja będzie droższa od tego większej. Jeśli chcemy żeby kampania była bardzo skuteczna to trzeba będzie się zastanowić nad wybraniem jak największej ilości cukierków, ale nie ma też, co z tą ilością przesadzać. Nie możemy przecież zakupić dużej ilości cukierków, które później miesiącami w różnych warunkach będą leżeć w magazynie. Trzeba będzie kupić taką ilość, jaka daje nam możliwość dotarcia na jednorazowej kampanii reklamowej do jak największej ilości klientów. Wtedy damy im to, co świeże i nie będzie z tym najmniejszych problemów. Oczywiście każdy sam najlepiej wie, co dla niego będzie najlepszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem.